POMESTEEN POWER








POMESTEEN POWER

HARGA : RM99 (SM) RM104 (SS)

Jus minuman terbaik yang pernah anda temui!

FOREVER POMESTEEN POWER ialah minuman berantioksidan tinggi yang terdiri daripada buah Delima, Pear, Manggis, Raspberi, Beri Hitam, Beri Biru dan ekstrak Biji Anggur.

Ia bagus untuk memberikan tenaga dan melawan penyakit. Ia juga membantu lelaki dan wanita mengatasi masalah yang mengalami masalah yang berkaitan dengan kekurangan hormon dan meningkatkan tenaga dalaman.

Selain membantu penyembuhan pelbagai penyakit, jus ini menggalakkan pembinaan kolegen dan sekaligus mencantikan kulit. Jika sihat, sembuh dan cantik adalah impian anda, semestinya Pomesteen Power menjadi pilihan. Mari kita lihat antara khasiat dan kehebatan buah-buahan yang ada dalam Forever Pomesteen Power

Nilai ORAC adalah petunjuk yang digunakan untuk mengukur KEUPAYAAN ANTIOKSIDAN MENYEKAT KEROSAKAN RADIKAL BEBAS. Nilai ORAC pada setiap buah-buahan adalah berbeza. Apa yang pasti, Forever Pomesteen Power memang mencatat nilai ORAC yang tertinggi kerana hasil gabungan buah pilihan yang kaya dengan pelbagai khasiat semulajadi.

Hanya ambil satu atau lebih auns (1 auns= 30 ml) setiap hari untuk menambah pengambilan antioksidan daripada diet biasa anda.

Kebaikan dan khasiat Forever Pomesteen Power:
- Antioksidan tinggi dapat melawan radikal bebas yang menyebabkan kanser seperti kanser serviks atau leukemia

- Mengelakkan kanser kelenjar prostat. Ia hanya boleh dicapai dengan meminum jus delima atau mengambil supplement delima. Kajian telah membuktikan bahawa jus delima dapat mengurangkan perkembangan kanser kelenjar prostat

- Melawan kanser payudara. Penyelidik mendapati bahawa minyak bijian daripada delima dapat memusnahkan sel kanser payudara dan mengekal tanpa menjejaskan sel sedia ada.Ini adalah kajian terbaru yang diperolehi dari kebaikan jus delima. Kajian lain di university Chicago menemukan jus delima yang ditapai dan minyak bijian delima dapat membantu mengelakkan kanser payudara. Kajian di Wisconsin pula mendapati bahawa jus delima dapat menghalang pembesaran sel kanser kulit.

- Menyembuhkan buasir

- Baik untuk jantung dan salur darah (merendahkan tahap kolestrol, tekanan darah dan artherosclerosis)

- Mengurangkan risiko penyakit kencing manis.

- Merawat keputihan kaum wanita

-Melambatkan proses menopause

- Mengurangkan senggugut semasa menstrual / haid.

- Mengubati penyakit lemah tenaga batin. Delima memberi dan merangsang tenaga batin dan jus delima pula kaya dengan antioksidan yang dapat meningkatkan pengaliran darah pada genitals(alat kelamin) dan mampu menguatkan sistem pertahanan badan.

-Mencegah daripada penyakit Alzheimer ( Nyanyuk). Pengkaji daripada pusat perubatan university Vanderbilt mengenalpasti bahawa sesiapa yang meminum jus delima tiga kali atau lebih setiap minggu dapat menurunkan 76 peratus pertumbuhan tanda penyakit Alzheimer ( Nyanyuk) daripada mereka yang meminum kurang daripada satu sajian setiap minggu.

-Melindungi otak bayi (asid folik). Dalam kajian pediatric mendapati bahawa meminum jus delima semasa mengandung dapat melindungi otak bayi semasa kelahiran. Jus delima memenuhi bekalan asid folik sebaik vitamin dan mineral yang penting untuk perkembangan bayi. Sebagai tambahan,jus delima mengandungi ‘potassium’ dapat mengelakkan kekejangan kaki yang biasanya dihadapi oleh ibu mengandung pada waktu malam.

-Mengelak alahan ibu mengandung dan ibu lepas bersalin.Jus delima membantu ibu mengandung daripada mengalami alahan(morning sickness)serta sangat baik untuk ibu lepas bersalin khususnya membersih kotoran darah nifas. Ianya juga mempercepatkan penyembuhan luka sistem peranakan dan dapat memberi tenaga kepada ibu lepas bersalin.

- Mencantik dan merawat kulit dengan kepelbagaian vitamin. Mengandungi potassium yang tinggi,selain dari mineral-mineral lain seperti fosforus,kalsium,besi dan sodium dan vitamin A,B1,B2,B3 dan C. bertindakbalas bersama sodium,potassium mengatur ekuilibrium air tubuh dan menjaga degupan jantung agar tetap normal ( bagi ibu dan perkembangan fetusnya), dengan memelihara keseimbangan kadar potassium-sodium, buah ini juga menunjang kepekaan sraf dan otot agar berfungsi secara teratur (kajian mendapati rahim wanita lebih utuh/kuat sesuai dengan kepekaannya menunjang pergerakan bayi yang dikandung) mencegah edema,dan megurangi kadar gula yang beredar didalam darah ibu yang baru pertama kali hamil atau lebih dari 3 kali kehamilan. Menghilangkan rasa letih otot dan memungkinkan bergerak dengan mudah dan juga menguatkan jantung.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular